Verloop van de afspraak
Neem bij de eerste afspraak je zorgverzekeringspasje mee; deze heb ik nodig voor het maken van de factuur. Het eerste consult begint met een intakegesprek om jouw hulpvraag duidelijk te krijgen.

Betaling
Na de behandeling stuur ik je een factuur via de e-mail die je binnen 7 dagen dient te voldoen.

Annulering
Annulering van een afspraak is tot 24 uur voor aanvang van het consult, telefonisch, per sms of per e-mail, mogelijk. Annuleer je korter van tevoren dan wordt het gehele bedrag in rekening gebracht. Dat geldt ook voor niet nagekomen afspraken.Vanwege de Coronaperikelen ga ik soepel om met de annuleringsvoorwaarden als er sprake is van verschijnselen die lijken op Covid-19. Wel vind ik het fijn als je zo snel mogelijk je afspraak afzegt als je klachten hebt die lijken op Covid-19.

Intake en je gezondheid
Bij de eerste behandeling wordt een intakegesprek gehouden om na te gaan wat jouw wensen zijn en welke behandeling het meest passend bij jouw situatie is. Is er sprake van medische klachten, ben je in behandeling bij een arts of specialist of gebruik je medicijnen die het reactievermogen beïnvloeden, geef dit dan door. Belangrijk voor vrouwen om door te geven als je zwanger bent, of in de aanlooptijd om het te worden. Je bent verantwoordelijk voor het doorgeven van belangrijke informatie over je gezondheid.

Wanneer kan er niet behandeld worden?
Er zijn redenen waarom je helemaal niet, of gedeeltelijk niet behandeld mag worden, tenzij er toestemming is van de behandelende arts en/of specialist. Raadpleeg bij twijfel altijd je arts of specialist.Koorts, griep, Covid-19, ziekten waarbij er sprake is van verhoogde stofwisseling, besmettelijke huidziekten, infectieziekten, ernstige vaatziekten, psoriasis, kanker, trombose, gebruik van antibiotica, ontstekingsremmers, extreme vermoeidheid en uitputting zijn redenen om niet te behandelen.In dit geval kan wel behandeld worden, maar niet op het hele lichaam. Dit is bij open wonden, zwangerschap, ontstekingen en spataderen.