Verloop van de afspraak
Neem bij de eerste afspraak je zorgverzekeringspasje mee; deze heb ik nodig voor het maken van de factuur. Het eerste consult begint met een intakegesprek om jouw hulpvraag duidelijk te krijgen.

Betaling

Betaling graag via bank of digitaal betaalverzoek (pinnen is niet mogelijk). 

Na de behandeling ontvang je een factuur via de e-mail die je per bank kunt voldoen. Of ik stuur je een digitaal betaalverzoek. Betaling dient binnen 7 dagen te gebeuren. De factuur kun je zelf bij jouw zorgverzekeraar indienen.

Annulering
Als je een afspraak wilt verzetten of annuleren kun je dit per telefoon, tekstbericht of e-mail doen. Dit kan kosteloos tot 48 uur van te voren. Tot 24 uur van te voren betaal je 50% van de kosten. Daarna wordt het volle tarief in rekening gebracht. Dit geldt ook bij niet verschijnen.

Intake en je gezondheid

Bij de eerste behandeling wordt een intakegesprek gehouden om na te gaan wat jouw wensen zijn en welke behandeling het meest passend bij jouw situatie is. Is er sprake van medische klachten, ben je in behandeling bij een arts of specialist of gebruik je medicijnen die het reactievermogen beïnvloeden, geef dit dan door. Belangrijk voor vrouwen om door te geven als je zwanger bent, of in de aanlooptijd om het te worden. Je bent verantwoordelijk voor het doorgeven van belangrijke informatie over je gezondheid.

Wanneer kan er niet behandeld worden?
Er zijn redenen waarom je helemaal niet, of gedeeltelijk niet behandeld mag worden, tenzij er toestemming is van de behandelende arts en/of specialist. Raadpleeg bij twijfel altijd je arts of specialist.Koorts, griep, Covid-19, ziekten waarbij er sprake is van verhoogde stofwisseling, besmettelijke huidziekten, infectieziekten, ernstige vaatziekten, psoriasis, kanker, trombose, gebruik van antibiotica, ontstekingsremmers, extreme vermoeidheid en uitputting zijn redenen om niet te behandelen.In dit geval kan wel behandeld worden, maar niet op het hele lichaam. Dit is bij open wonden, zwangerschap, ontstekingen en spataderen.